poniedziałek, 31 lipca 2017

Szósta rocznica



Znowu prawie zapomniałem o urodzinach blogaska! W związku z tym nie mam żadnych fajerwerków na tę okazję, ale mogę powiedzieć, o czym planuję pisać w najbliższym czasie. Poza tym, że będę oczywiście kontynuował serię aborcyjną, myślałem, żeby zrobić wpis o psychologii jedzenia mięsa, o etyce Kanta (tak, znowu), o metodologii filozofii, o relacji między religią a moralnością, o kurdyjskim anarchizmie, o antynatalizmie, o najdziwniejszych teoriach współczesnej filozofii, o eksperymencie Libeta, o nieistnieniu Boga (tak, w końcu) i o tym, jak żyć. Jeśli ktoś ma jakieś prośby czy sugestie, to jak zawsze chętnie wysłucham – co oczywiście niekoniecznie znaczy, że zrealizuję. Sto lat, niech żyje nam.

3 komentarze:

  1. Z chęcią przeczytam wszystko z tych tematów. Mam tylko nadzieje że nie będę musiał czekać do następnych urodzin:) Sto Lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na niektóre, ale na pewno nie na wszystkie. Dzięki!

      Usuń
  2. Najdziwniejsze teorie współczesnej filozofii brzmią świetnie... Gdyby to był nagłówek z onetu, pewnie bym podszedł do tego sceptycznie, ale tutaj jestem pewny wysokiej jakości contentu. ;)

    OdpowiedzUsuń